Гарантії
Наші меблі створені таким чином, щоб слугувати вам довгі роки. Однак, натуральне дерево – це природній матеріал, який потребує бережного ставлення та догляду. Досить рідко, але інколи трапляються небажані випадки. Тому, ми надаємо гарантію на наші вироби, щоб покупка для вас була приємною та безпечною.
1. Загальні умови гарантії:
- На всі столи та лави діє гарантія 3 роки з моменту придбання;
- Гарантійне обслуговування включає проведення ремонтних робіт, заміну дефектних частин, або повну заміну виробу, залежно від ситуації;
- Недоліки, виявлені під час дії гарантії, що виникли з вини виробника, виправляються протягом 30 календарних днів з моменту звернення покупця;
- Усі транспортні витрати пов’язані із виправленням недоліків несе продавець.
2. Випадки, що підпадають під гарантію:
- Розсихання або деформація конструкції, тріщини на поверхні дерев’яних частин, що виникли з вини виробника;
- Відслоювання фарби, що виникло з вини виробника;
- Погана робота механізмів, або з’єднань.
3. Випадки, що не підпадають під гарантію
- Оскільки дерево є унікальним природним матеріалом, що має відмінності кольору і текстури, тому виробник не гарантує повну відповідність тону та текстури придбаного товару наявним зразкам в магазині. Наявність сучків, або відмінність текстури не є гарантійним випадком;
- Механічні пошкодження поверхні або каркасів, які є наслідком порушення умов експлуатації (подряпини, зколи, псування покриття, плями від фарби та інше);
- Розсихання, тріщини поверхні, деформація поверхонь, та інші дефекти, які є наслідком порушення правил експлуатації (надмірна вологість приміщення, тривала дія води або агресивних речовин, різкі перепади температури та вологості, та інше).
4. Компанія залишає за собою право відмовити в гарантійному обслуговуванні таких випадках:
- Виявлення порушення умов вологості та температурних показників в приміщенні експлуатації/зберігання;
- Розміщення у безпосередній близькості, або під меблями нагрівальних приладів;
- Виявлення змін та доповнень конструкції, виконаних третіми особами без погодження із виробником, що могли вплинути на якість виробу;
- Виявлення пошкоджень упаковки, які доводять механічні пошкодження виробу при транспортуванні засобами покупця, або іншими транспортними компаніями.